vergaderlocatie
Work

Met live chat service ben je beter bereikbaar

Mensen willen zaken doen op de meest vreemde tijden. Gewoon omdat we tegenwoordig te maken hebben met een (bijna) 24-uurs economie. Dat moet je als ondernemer maar aankunnen en willen. Want jij, als ondernemer, hebt ook nog een gezin, hobby’s en je huishoudelijke taken. Daarom is het slim om een live chat service in te schakelen voor de momenten dat jij even niet online bent. Je kunt dankzij de live chat service mensen wel van informatie (laten) voorzien en dus orders binnen halen. Zeker in de avonduren, wanneer veel mensen even op internet gaan zoeken is een live chat service de perfecte oplossing voor veel webshops en andere ondernemingen.
Live chat service

Is een live chat service iets voor mij?

Heb je een webshop? Wil je graag orders binnen halen? Wil je ook wat vrije tijd? Dan is een live chat service iets voor jou. De live chat service beantwoordt de vragen die binnen komen na kantoortijd. Deze service is 7 dagen per week tot 23.00 uur in de lucht. Zo heb jij weer wat ademruimte om ook eens wat leuks te doen, zonder dat je orders mis loopt. Dan kan je dus echt ontspannen en gerust zijn over de toekomst van je bedrijf.

Kan een live chat service alle vragen beantwoorden?

Een live chat service kan de meest voorkomende vragen goed beantwoorden. Dit zijn over het algemeen voor de meeste webshops dezelfde vragen. Namelijk over levertijd, voorraad en verzendkosten. Worden de vragen specifieker? Dan kan de service de (potentiële) klant doorverwijzen naar de reguliere openingstijden of een notitie achterlaten voor jou. Zo kun je er de volgende werkdag direct mee aan de gang. De (potentiële) klant zal het fijn vinden dat hij of zij niet meerdere keren hoeft te bellen of te mailen om één antwoord te krijgen.

Waarom zou ik een live chat service inschakelen?

Om te beginnen omdat je zelf ook wel eens toe bent aan wat rust. Of omdat je in de avonduren je tijd wilt besteden aan het bijwerken van de administratie. Je wilt dan niet gestoord en afgeleid worden. Het is ook helemaal niet gezegd dat je de live chat service alle dagen moet gebruiken. Je kunt hier gewoon goede afspraken over maken. Doe je bijvoorbeeld uit principe geen zaken op zondag? Dan hoef je de chat service op die dag natuurlijk niet in te schakelen. Het kan ook andersom. Ben je op vakantie? Dan kun je de chat service volledig inzetten.